Svenska Krocketförbundet

Krocket spelas med klubba och klot

Tävlingar (45)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

Sverige mot Norge

Landslaget är i Fredrikstad för att visa norska landslaget vem som är bäst. Det är Simon, Jonatan, Jonny och Krister som spelar i svenska l…

Startad av Simon Carlsson

6 Maj 10, 2012
Inlägg av Lars-Inge Nilsson

Swiss Open 2012

Hej, Det kom en inbjudan från Schweitz. 2012 Swiss Open announcement:On behalf of the Swiss Croquet Association I would like to invite yo…

0 Maj 9, 2012

Norway Open

I föregångslandet Norge hoppas man på deltagarrekord i alla tävlingar och lägger till några nya. Mnogo interesno - och alla datum färdiga r…

Startad av Lars-Inge Nilsson

1 Maj 4, 2012

10-års schema

En liten förvarning om vad som komma skall.

0 Apr 18, 2012

Brittish open i golf croquet!

Den 21-24 juni går Brittish open i golf croquet av stapeln i Brighton. Första dagen spelas en dubbeltävling och därefter följer en tre-daga…

Startad av Jonatan Andersson

2 Apr 18, 2012
Inlägg av Joi Elebo

Golf Croquet Summer Tournament in Belgium

Det kom en inbjudan till Belgiens sommarturnering i Golf Croquet. Se bifogat dokument för detaljer.

0 Apr 11, 2012

lag-vm i golfkrocket

Tråkigt att det svenska laget inte kan ta sig fram i tävlingen genom att besegra Norge (om nu det hade gått), Tyskland och Tjeckien - å and…

Startad av Lars-Inge Nilsson

3 Mar 17, 2012

GC Sussex open Golf croquet championship 10-11 September!

Den 10-11 september åker Jonny, Lars-Inge och Jag till Brighton för att spela en öppen golf krocketturnering. Det är ett blandat startfält…

Startad av Jonatan Andersson

0 Aug 16, 2011

VM 2011

2011 spelas VM i Golf Croquet i England. Tävlingen hålls i Hurlingham och Surbiton i sydvästra London. Sverige har initialt tilldelats tre…

51 Jul 25, 2011
Inlägg av Stefan Nilsson

Gamla resultat efterlyses

Jag efterlyser kompletta resultat i SM i Svensk Krocket från 2008 och 2010. Med hjälp av dessa tänkte jag göra en ranking i de svenska gren…

Startad av Eje Elebo

4 Jul 16, 2011
Inlägg av Stefan Nilsson

RSS

© 2019   Created by Simon Carlsson.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor