Svenska Krocketförbundet

Krocket spelas med klubba och klot

Tävlingar (45)

Diskussioner Svar Senaste aktivitet

SM i Svensk Krocket 2014 Här kommer kompletta resultatlistor. Upptäcker ni något fel, felstavning, fel klubbnamn el.dyl. hör av er till eje@carpelibrum.com SM 2014

SM-tävlingarna är nu avgjorda. Borås begåvade oss med strålande sol i dagarna tre. Oväntat, men härligt. Speciellt för oss, Krister, Simon,…

Startad av Eje Elebo

0 Jul 9, 2014

lag-VM AC

När väl tävlingen är över kanske deltagarna har tillfälle att berätta lite skrönor från banorna eller åstadkomma det som i andra sporter ka…

Startad av Lars-Inge Nilsson

1 Maj 13, 2014
Inlägg av Jonatan Andersson

kvaltävling inför VM

Med tanke på att det i rankingsystemet inte finns någon spelare vid namn Simon Carrison finns det all anledning att misstänka att det är de…

Startad av Lars-Inge Nilsson

6 Aug 8, 2013
Inlägg av Lars-Inge Nilsson

SM i Svensk Krocket 2013

Här kommer kompletta resultatlistor. Upptäcker ni något fel, felstavning, fel klubbnamn el.dyl. hör av er till eje@carpelibrum.com   SM 201…

Startad av Eje Elebo

0 Jul 8, 2013

VM i Kairo

Jag och Joakim åker till Kairo idag för att spela VM. Tävlingen börjar på söndag och håller på åtta dagar. Om jag får tillgång till fungera…

Startad av Simon Carlsson

4 Apr 25, 2013
Inlägg av Roar Michalsen

Division 2 lag-VM

Ni har väl inte missat att resultaten från Kairo går att följa här http://www.croquetscores.com/2012/gc/wcf-world-team-championship-div-2

6 Dec 13, 2012
Inlägg av Simon Carlsson

SM 2012 Resultat

Hej! Här kommer resultaten tolkade utifrån vältvättade handskrivna listor. Om något är fel, hör av er. MVH Eje och Joi     SM 2012 I SVENSK…

Startad av Eje Elebo

0 Jul 12, 2012

Norway Open

Vi trenger nå påmelding fra Svenske spillere, hvis det er flere som ønsker å delta. Påmeldingsfristen var 31 Mai. Det kommer spillere fra T…

Startad av Roar Michalsen

0 Jun 3, 2012

Mill Cup

Det kom en inbjudan från Tjeckien. Se bifogat pdf-dokument samt http://www.svenskkrocket.se/events/mill-cup

0 Maj 31, 2012

Beer Trophy

Det kom en inbudan från Österrike. Jag bifogar pdf-dokumentet. Se även kalendern

0 Maj 25, 2012

RSS

© 2019   Created by Simon Carlsson.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor